Niemiecki dyskont wchodzi na polski rynek

Autor: Puls Biznesu 18 sierpnia 2017 09:39

Niemiecki dyskont wchodzi na polski rynek fot. za tedi.com

Niemiecki gigant wśród niespożywczych dyskontów - Tedi - zapowiada debiut nad Wisłą - pisze "Puls Biznesu".

Tedi to sieć dyskontów z dekoracją wnętrz, zabawkami, elektroniką, kosmetykami i modą. Chwali się „małymi cenami” i „dużym wyborem”, który oznacza nawet 6 tys. produktów w sklepie.

Po trzynastu latach działalności Tedi chwali się siecią 1,6 tys. sklepów i kilkunastoma tysiącami pracowników. Na przyszły rok zaplanował debiut we Włoszech, a zaraz potem w Polsce i Portugalii.

Więcej w "Pulsie Biznesu".

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • RE 2017-08-23 11:10:37

    Mam lokal o pow 900 m2 do sprzedaży może chcą kupić?

    duże osiedle dobre położenie w mieście, dostosowany już do handlu. Kontakt 32/265-35-97

  • ano 2017-08-22 15:25:00

    do nn ja chodzę do nienieckich sklepów i chwale sobie lepsza jakość artykułów bo wiele mają z importu ,polska spożywka masowa=brak jakości brak ,kiepski smak , tak samo ma się z naszymi pseudo kosmetykami proszkami do prania itp polskie sklepy mogą dla mnie nie istnieć bo jakość i artykuły np w polo stokrotce wołają o pomstę do nieba marny wybór jedynym sklepem którego nie lubię z zachodnich jest biedronka

  • x 2017-08-19 18:08:16

    A jaka jest polska alternatywa?

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane