Niepasteryzowane Specjal, Królewskie i Leżajsk z reklamą w sklepach

Autor: wirtiualnemedia.pl 9 maja 2011 09:22

W punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa niepasteryzowanych wersji piwa Specjal, Królewskie i Leżajsk z portfolio Grupy Żywiec.

 Kampania niepasteryzowanych wersji piwa Specjal, Królewskie i Leżajsk wspiera wprowadzenie ich do sprzedaży. Przekaz - utrzymany w stonowanej, tradycyjnej stylistyce - informuje o ich cenach tych produktów.

Akcja jest prowadzona w punktach sprzedaży, obejmując materiały POS, takie jak kominy, owijki paletowe, plakaty i standy na ladę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane