Niestandardowa ekspozycja reklamowa w hipermarketach Carrefour

Autor: dlahandlu.pl/pr 2 lipca 2015 11:17

Nowe nośniki reklamowe - Arch Media oraz Floor Media XXL- pojawią się w wybranych hipermarketach Carrefour. Wprowadziła je firma In-Store Media.

Nośniki charakteryzują się niestandardowym formatem, który znacząco wyróżnia promowane produkty w alejach sklepowych. Media błyskawicznie przykuwają uwagę konsumentów, a z drugiej strony pozwalają im na szybkie odnalezienie szukanego brandu.

Pierwszy z nośników, Floor Media XXL, to naklejki podłogowe mierzące do 6m długości i 2m szerokości. Floor Media XXL nie tylko budują świadomość marki wśród konsumentów, ale również wpływają na ich zachowania zakupowe. Duża powierzchnia naklejek daje możliwość zastosowania różnych kreacji graficznych.

Drugi nowo wprowadzony do oferty produkt, Arch Media, to bramy ustawiane w alejach sklepowych witające klientów hipermarketu wchodzących do konkretnego działu. Nośniki te pozwalają na doskonałą ekspozycję reklamy, a dzięki szerokiej gamie grafik, które można na nich umieścić, nigdy nie pozostają niezauważone. Bramy mierzą ponad 2,8m wysokości oraz 1,8-3,2m szerokości.

 Arch Media oraz Floor Media XXL dostępne są w 9 topowych hipermarketach sieci Carrefour w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku. Polska jest pierwszym krajem, w którym in-Store Media poszerzyło swoją ofertę o wyżej wspomniane produkty.

 In-Store Media współpracuje z największymi sieciami handlowymi takimi jak: Carrefour, Kaufland, Tesco czy Walmart.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ekonsulting 2015-07-04 02:21:03

    niestandardowa reklama, foldery, digital signage, aplikacje mobilne:

    artmetic.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11097

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane