PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Niestandardowa kampania Lidla na antenach kanałów Discovery

Autor: pr/dlahandlu.pl 21 listopada 2014 11:06

Pod koniec października na antenie Discovery Channel, Discovery Science, TLC oraz Animal Planet ruszyła niecodzienna kampania sieci Lidl Polska. Na jej potrzeby powstały do tej pory trzy unikatowe kreacje, których celem jest pokazanie drogi, jaką przebywają produkty oferowane przez dyskont, od dostawcy aż na sklepową półkę. Wszystkie utrzymane zostały w konwencji krótkich form - 3-minutowych winiet komercyjnych.

Na potrzeby kampanii zrealizowanych zostanie w sumie 7 mini programów. Do tej pory w filmach poruszony został m.in. wątek Zakładów Tarczyński i produkowanych tam kabanosów PIKOK. Pokazane zostało także gospodarstwo rodziny Wychowałek i ich firma F.H Nowalijka, gdzie sałatę hoduje się hydroponicznie - czyli bez użycia gleby. Powstała również wersja ukazująca proces warzenia piwa Argus.

Za produkcję winiet odpowiedzialny był dom produkcyjny TIMECODE. Kampania na kanałach Discovery Networks potrwa do 20 grudnia b.r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11474

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane