REKLAMA
REKLAMA

Niestandardowa kampania Lidla na antenach kanałów Discovery

Autor: pr/dlahandlu.pl 21 listopada 2014 11:06

Pod koniec października na antenie Discovery Channel, Discovery Science, TLC oraz Animal Planet ruszyła niecodzienna kampania sieci Lidl Polska. Na jej potrzeby powstały do tej pory trzy unikatowe kreacje, których celem jest pokazanie drogi, jaką przebywają produkty oferowane przez dyskont, od dostawcy aż na sklepową półkę. Wszystkie utrzymane zostały w konwencji krótkich form - 3-minutowych winiet komercyjnych.

REKLAMA

Na potrzeby kampanii zrealizowanych zostanie w sumie 7 mini programów. Do tej pory w filmach poruszony został m.in. wątek Zakładów Tarczyński i produkowanych tam kabanosów PIKOK. Pokazane zostało także gospodarstwo rodziny Wychowałek i ich firma F.H Nowalijka, gdzie sałatę hoduje się hydroponicznie - czyli bez użycia gleby. Powstała również wersja ukazująca proces warzenia piwa Argus.

Za produkcję winiet odpowiedzialny był dom produkcyjny TIMECODE. Kampania na kanałach Discovery Networks potrwa do 20 grudnia b.r.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA