Niskie nasycenie powierzchnią handlową w Warszawie

Autor: propertynews.pl 5 września 2011 14:38

W porównaniu do innych aglomeracji, region warszawski cechuje niskie nasycenie powierzchnią handlową. Wynosi ono jedynie 422 mkw./tys. mieszkańców - pisze propertynews.pl.

Na warszawskiej mapie handlowej wciąż da się znaleźć białe plamy. Jak twierdzi ekspertka z Jones Lang LaSalle, niewykorzystany potencjał pod kątem budowy nowych obiektów cały czas tkwi w dwóch obszarach w Warszawie. Są to Białołęka - zwłaszcza dynamicznie rozbudowywane Tarchomin i Nowodwory, które są słabo wyposażone w nowoczesne obiekty handlowe dużego formatu. - Na potencjał tego regionu dodatkowo pozytywnie wpłynie poprawa komunikacji z lewobrzeżną Warszawą po wybudowaniu mostu Północnego - podkreśla Edyta Potera.

Kolejna dzielnica, w której jest zapotrzebowanie na tego typu usługi, to Wilanów w kierunku Powsina, a także Ursynów/Kabaty oraz Bielany.

Obecnie w stolicy powstaje m.in. dom towarowy Wolf Bracka (10 tys. mkw.), którego inwestorem jest Wolf Immobilien Poland oraz kompleks handlowo-biurowy Plac Unii z częścią handlową o powierzchni 15,5 tys. mkw., należący do BBI Development i Liebrecht & Wood.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane