Niszowy asortyment szansą dla małych sklepów

Autor: dlahandlu.pl 10 września 2013 09:37

Niszowy asortyment szansą dla małych sklepów

Zdaniem Roberta Cierlickiego, prowadzącego sklep Wędliny Staropolskie przy ul. Żelaznej róg Chłodnej w Warszawie w sytuacji zalewu rynku przez wielkie sklepy tą samą ofertą przetworzonej żywności szansą dla małych sklepów jest poszukiwanie nisz i zamawianie towaru u lokalnych producentów, stawiających na domowe receptury, czy produkujących żywność na terenach czystych ekologicznie.

Oprócz wędlin i wyrobów garmażeryjnych w ofercie sklepu w ostatnim czasie pojawiły się kwas chlebowy, domowe konfitury, naturalne soki czy dodatki do mięs.

Zdaniem Roberta Cierlickiego mały handel nie ma szansy konkurowania z wielkimi sieciami ceną, ale może konkurować jakością oferty, ponieważ w sytuacji, gdy coraz więcej konsumentów cierpi m.in. z powodu alergii pokarmowych poszukiwane stają się wędliny z małych ubojni, wyrabianych według starych receptur, nieprzemysłowych, bez dodatków smakowych.

-Jak klient spróbuje naszych wyrobów trudno mu już wrócić do tych produkowanych w wielkich przemysłowych fabrykach - uważa właściciel. 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane