Nivea podsumowuje inicjatywę Mój Klub Nivea

Autor: pr 29 września 2016 09:49

3,5 miliona odsłon, 250 tysięcy aktywnych użytkowniczek oraz 146 tysięcy Polek testujących 23 produkty NIVEA - to bilans pierwszego roku funkcjonowania Klubu Moja NIVEA. Internetowy klub powstał z myślą o kobietach, które świadomie podchodzą do pielęgnacji skóry.

Platforma www.club.nivea.pl od września 2015 roku umożliwia Polkom darmowe testowanie wybranych produktów oraz edukuje w zakresie możliwości dbania o skórę i włosy dzięki interaktywnym e-learningom oraz ciekawym, eksperckim artykułom.

W pierwszym roku działalności, Klub Moja NIVEA zorganizował 8 konkursów oraz 23 testy produktów, w których wzięło udział łącznie 146 tysięcy kobiet. To, jak bardzo Polki doceniają kosmetyki NIVEA, najlepiej odzwierciedla ranking produktów, w którym znalazło się już 6350 opinii. Co ciekawe, największym powodzeniem cieszyły się testy pomadek NIVEA - lip care’owe nowości każdorazowo testowało ponad 20 tysięcy Polek.

Klub Moja NIVEA to nie tylko możliwość darmowego testowania wybranych kosmetyków, ale również ciekawe artykuły i interaktywne filmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane