REKLAMA
REKLAMA

Nivea rusza z kampanią Pielęgnuj bliskość

Autor: dlahandlu.pl 23 maja 2013 09:13

Pod hasłem „Pielęgnuj bliskość z NIVEA" ruszyła kampania promocyjno-wizerunkowa NIVEA Polska. Od połowy maja do lipca 2013 r. NIVEA będzie angażować konsumentów w szereg lokalnych i ogólnopolskich akcji.

REKLAMA
Zaplanowane imprezy to"

- „Wspólny chłodzący prysznic" w Olsztynie (19.05.13 r.),
- „Powrót do dziecięcej beztroski" w Katowicach (1.06.13 r.),
- „Słodkie nicnierobienie razem" we Wrocławiu (9.06.13 r.),
- „Weekendowe śniadanie na trawie" w Poznaniu (23.06.13 r.),
- „Wspólne budowanie zamków z piasku" w Gdańsku (29.06.13 r.).

W dn. 25 maja wystartuje loteria konsumencka, która potrwa do 13 lipca. NIVEA zachęci konsumentów do zakupu produktów NIVEA w dowolnym punkcie sprzedaży za kwotę min. 25 zł, zachowania paragonu, a następnie odwiedzenia strony www.nivea.pl/pielegnujbliskosc w celu rejestracji. Każdego dnia będzie odbywało się losowanie, w ramach którego jedna rodzina będzie miała szansę wygrać rodzinne wakacje w Grecji, zaś 50-ciu innych wygranych otrzyma zestawy kosmetyków NIVEA o jednostkowej wartości 170 zł. W trakcie całego czasu trwania loterii NIVEA nagrodzi 50 polskich rodzin wakacjami w Grecji oraz rozda 2 500 zestawów kosmetyków!

W ramach kampanii „Pielęgnuj bliskość" NIVEA zaplanowała silne wsparcie w punktach sprzedaży. W ośmiu wybranych galeriach handlowych na terenie Polski w czerwcu pojawią się wyspy NIVEA, dostępne we wszystkie weekendy miesiąca. Przy każdej wyspie znajdzie się konsultantka NIVEA, która udzieli rad na temat odpowiedniej pielęgnacji skóry; znajdzie się tam również kącik zabawy dla dzieci. W ramach akcji w punktach sprzedaży pojawią się również dedykowane plakaty, standy, regały i wobblery. Będą im towarzyszyły liczne naklejki podłogowe, hangery podsufitowe, a także automatyczne hostessy.

Kampania wizerunkowa wsparta została komunikacją zintegrowaną 360º, która obejmuje zarówno działania ATL, jak i BTL. Są to: aktywacje w sklepach, eventy lokalne, reklama na nośnikach zewnętrznych (city lighty, billboardy, niestandardowe OOH) w prasie, Internecie i TV.

Działania ATL rozpoczną się w ostatnim tygodniu mają i potrwają do końca lipca. Tag-on „Pielęgnuj bliskość z NIVEA" został stworzony lokalnie na potrzeby akcji i będzie towarzyszył spotom NIVEA w największych ogólnopolskich stacjach. Od 06 czerwca do 13 lipca w najważniejszych ogólnopolskich portalach internetowych pojawi się również kampania odsłonowa akcji.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA