REKLAMA
REKLAMA

Nokaut stracił 1,5 mln zł użytkowników przez miesiąc

Autor: gazeta.pl 13 kwietnia 2012 14:11

Notowany na giełdzie Nokaut stracił w ciągu miesiąca ponad 1,5 mln użytkowników, ponad milion straciło Ceneo. A Skąpiec - ok. 500 tys. - czytamy w gazeta.pl

REKLAMA

Pod koniec stycznia z wyszukiwarki Google znikło kilkadziesiąt serwisów internetowych, w tym porównywarki cenowe Ceneo, Nokaut czy Skąpiec, a także strony hipermarketu Tesco i sklepu RTV Euro AGD (euro.com.pl).

Google w ten sposób ukarał serwisy za korzystanie z nieetycznych metod. Poszło głównie o tzw. systemy wymiany linków i sztuczne podbijanie popularności.

 

 

Według badania Megapanel PBI/Gemius w styczniu spółka miała prawie 2,8 mln użytkowników. W lutym: już tylko niespełna 1,1 mln. Ceneo straciło - z ponad 4,5 mln w styczniu, w lutym ten wskaźnik spadł do niecałych 3,5 mln użytkowników. Najmniej stracił Skąpiec - około 500 tys. odwiedzających.

Google karny filtr zlikwidował na początku marca, porównywarki wróciły do wyników wyszukiwania. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA