Nokaut stracił 1,5 mln zł użytkowników przez miesiąc

Autor: gazeta.pl 13 kwietnia 2012 14:11

Notowany na giełdzie Nokaut stracił w ciągu miesiąca ponad 1,5 mln użytkowników, ponad milion straciło Ceneo. A Skąpiec - ok. 500 tys. - czytamy w gazeta.pl

Pod koniec stycznia z wyszukiwarki Google znikło kilkadziesiąt serwisów internetowych, w tym porównywarki cenowe Ceneo, Nokaut czy Skąpiec, a także strony hipermarketu Tesco i sklepu RTV Euro AGD (euro.com.pl).

Google w ten sposób ukarał serwisy za korzystanie z nieetycznych metod. Poszło głównie o tzw. systemy wymiany linków i sztuczne podbijanie popularności.

 

 

Według badania Megapanel PBI/Gemius w styczniu spółka miała prawie 2,8 mln użytkowników. W lutym: już tylko niespełna 1,1 mln. Ceneo straciło - z ponad 4,5 mln w styczniu, w lutym ten wskaźnik spadł do niecałych 3,5 mln użytkowników. Najmniej stracił Skąpiec - około 500 tys. odwiedzających.

Google karny filtr zlikwidował na początku marca, porównywarki wróciły do wyników wyszukiwania. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane