Nomi stawia na komunikację przez newslettery

Autor: dlahandlu.pl 17 lutego 2012 09:46

W grudniu zakończył się pierwszy etap realizacji Empathy dla sieci marketów budowlanych NOMI. - Naszym zadaniem było uruchomienie portalu korporacyjnego zawierającego katalog produktów z gazetki promocyjnej oraz synchronizacja danych z wewnętrznej bazy NOMI. Ponadto powstał system mailingowy, który umożliwi NOMI zaawansowaną komunikację z klientami - tłumaczy Sebastian Błaszkiewicz, dyrektor handlowy Empathy Internet Software House.

Dzięki temu ostatniemu, wiadomości będą mogły być wysyłane do konkretnego segmentu klientów, a skuteczność mailingu będzie śledzona przez zbieranie statystyk.

- Firma odświeżyła swój wizerunek w Internecie. Każdy ma obecnie możliwość zapoznania się z ich pełną ofertą produktów, a także przejrzenia aktualnej gazetki promocyjnej. Co więcej, firma NOMI ma teraz możliwość prowadzenia odpowiednio sprofilowanej komunikacji - zaznacza ekspert. Kolejne etapy projektu są już w fazie realizacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane