PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

North Cost zwiększył sprzedaż w kanale nowoczesnym o 60 proc.

Autor: dlahandlu.pl 14 listopada 2016 20:26

Grupa North Coast w 3 kwartałach 2016 r. osiągnęła przychody na poziomie 121.330 tys. zł, które były o 4,7% wyższe od przychodów osiągniętych w 3 kwartałach roku 2015. Zysk brutto ze sprzedaży Grupy Kapitałowej w okresie 3 kwartałów 2016 r. ukształtował się na poziomie 25.967 tys. zł, marża brutto na sprzedaży wyniosła 21,4%.

REKLAMA


Poniesione przez Grupę koszty sprzedaży w 3 kwartałach 2016 r. w porównaniu do 3 kwartałów roku 2015 były wyższe o 9,91%, a koszty ogólnego zarządu niższe o 14,68%.
W 3 kwartałach 2016 r. Grupa odnotowała zysk na działalności operacyjnej w kwocie 774 tys. zł w porównaniu z zyskiem na działalności operacyjnej w 3 kwartałach 2015 r. w wysokości 1.045 tys. zł.
Na osiągnięte wyniki Grupy North Coast w trzecim kwartale 2016 r. miały wpływ przede wszystkim: 
- rozwój dystrybucji produktów, w szczególności w kanale nowoczesnym skutkujący wzrostem sprzedaży w North Coast o 60% w porównaniu do 3 kwartału 2015 r. oraz zakończenie działalności prowadzonej w Warszawie kawiarni.
Dla Latteria Tinis spadek sprzedaży o 16% w porównaniu do 3 kwartału 2015 r. związany ze spadkiem ilości zamówień od zaopatrywanych klientów oraz spadkiem jednostkowych cen sprzedaży produktów oraz znaczny wzrost cen mleka w trakcie 3 kwartału 2016 r. Według danych GUS w Polsce we wrześniu mleko  skupowano po 111,81 zł/hl. Odnotowany został wzrost ceny w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego o 8,76% a w stosunku do czerwca roku 2016 wzrost o 11,84%.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA