Nośniki reklamowe wspierają sprzedaż produktów FMCG w salonach Kolportera

Autor: dlahandlu.pl 21 grudnia 2010 20:09

Saloniki prasowe Kolportera stawiają na maksymalnie szeroki rozwój asortymentu FMCG. Sprzedaż tej grupy produktów (słodycze, napoje, papierosy, karty telefoniczne itp.) wspierają wyspecjalizowane nośniki reklamowe.

- W przypadku kabanosów „Jedynak" dwumiesięczny test sprzedaży we wszystkich salonikach, wzmocniony promocją, okazał się tak skuteczny, że produkt znalazł się w stałej ofercie wytypowanych saloników - mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji Kolportera Sieci Handlowe.

W liczącej ponad 900 punktów handlowych ogólnopolskiej sieci saloników, wykorzystywanych jest na co dzień kilkanaście rodzajów nośników reklamowych. To w większości autorskie rozwiązania Kolportera, zaprojektowane na podstawie badań zachowań klientów i analizy sprzedaży poszczególnych towarów. Zdaniem sprzedawców niektóre z nośników podnoszą sprzedaż promowanego produktu nawet o 200-300 procent.
Kolporter cały czas pracuje nad nowymi nośnikami reklamowymi. Jednym z nich jest np. nowy model bilonownicy, który w tym miesiącu pojawił się w całej sieci saloników.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane