Nowa agencja przygotowała kampanię jogurtów marki Jogobella

Autor: pr 15 lipca 2015 12:42

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland wygrała przetarg na strategię komunikacji marki Jogobella i rusza z pierwszą kampanią „Poczuj rytm z Jogobellą”.

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland będzie odpowiadać za wszelkie działania marki w kanale digital. Pierwsza aktywacja przygotowana przez agencję skłania do wspólnej zabawy przy śpiewaniu oraz tworzeniu dżingla, znanego z reklam Jogobelli. Większość z nas doskonale pamięta i nuci początek utworu: „Jogobella, Jogobella…”, natomiast dalsza część zwrotki cieszy się dużo mniejszą popularnością. Marka zachęca do wspólnego śpiewania oraz tworzenia własnego tekstu.

Kampania „Poczuj rytm z Jogobellą.” rozpoczyna się na Twitterze, następnie będzie angażować kolejne kanały social media i potrwa do końca sierpnia. Akcję wspiera również dedykowany landing page: http://jogobella.pl

Za strategię komunikacji oraz koncepty kreatywne odpowiada Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, natomiast za komunikację mediową - dom mediowy CARAT.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane