REKLAMA
REKLAMA

Nowa akcja reklamowa Frosty

Autor: dlahandlu.pl 13 stycznia 2012 13:08

Nowa akcja reklamowa Frosty

16 stycznia rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej warzyw na patelnię w międzynarodowych smakach marki. Działania w TV będą realizowane do 27 lutego. Równolegle prowadzona kampania internetowa odwołuje się do wdrażanej przez FRoSTĘ polityki 100 proc. naturalnego smaku. Działania w Internecie będą prowadzone od 23 stycznia do 29 lutego.

REKLAMA

Spoty reklamowe przedstawiają rozmowę przyjaciół, w której kucharz Piotr z FRoSTY inspiruje, pochodzącego z Włoch kucharza Toniego do przygotowania posiłku z Warzywami na patelnię toskańskimi.

Baner kampanii internetowej nawiązuje do programu, zakładającego wyeliminowanie z produktów marki wzmacniaczy smaku, barwników, aromatów, tłuszczów utwardzonych i skrobi modyfikowanej.

Kampania telewizyjna potrwa od 16 stycznia do 27 lutego i będzie realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVN, TVP1, TVP2, a także kanałach tematycznych, reprezentowanych przez AtMedia. Działania w Internecie będą obecne w wyszukiwarce Google.pl, platformie TVN Player i witrynie internetowej YouTube.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA