Nowa aplikacja mobilna wspierająca zakupy w centrach Atrium

Autor: pr, dlahandlu.pl 17 maja 2017 13:11

Grupa Atrium, poszukując innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych, wprowadza do swoich obiektów aplikację mobilną ShopFun. Spółce udało się połączyć w niej usługi lokalizacyjne, funkcje wspierające zakupy, elementy grywalizacji i system nagradzania.

Aplikacja powstała, aby pełnić funkcję nowoczesnego narzędzia marketingu dla najemców, a dla klientów stać się przewodnikiem i doradcą, dostarczając pozytywnych doświadczeń zakupowych i dodatkowych wrażeń podczas pobytu w centrum. W Polsce premiera aplikacji odbyła się 13 maja w Focus Bydgoszcz, a od 10 czerwca będzie aktywna również w Atrium Targówek w Warszawie. 

Aplikacja na podstawie zebranej historii aktywnych uczestników samodzielnie dostosowuje komunikaty i oferty do preferencji użytkownika. Atrium, dzięki technologii beaconów, umożliwia dopasowanie do każdego klienta oferty marek znajdujących się w centrum, gromadząc najciekawsze dla niego propozycje. Dla najemców Atrium aplikacja stanie się narzędziem nowoczesnego marketingu i umożliwi poznanie profilu klientów oraz precyzyjne targetowanie swojej oferty.

Aplikacja ShopFun początkowo będzie dostępna w trzech centrach handlowych: Focus Bydgoszcz, Atrium Targówek w Warszawie oraz Atrium Flora w czeskiej Pradze. W przyszłości usługa ma objąć wszystkie obiekty w ramach Grupy Atrium, a jedna aplikacja będzie aktywna dla wszystkich centrów. Aplikację będzie można ściągnąć bezpłatnie z AppStore i Google Play.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane