REKLAMA
REKLAMA

Nowa identyfikacja wizualna marki Okocim

Autor: wirtualnemedia.pl 14 listopada 2014 09:55

W sprzedaży pojawiły się butelki i puszki piwa Okocim (produkowanego przez Carlsberg Polska) z nową identyfikacją wizualną. Jej motywem przewodnim jest wizerunek kozła.

REKLAMA

Kozioł na opakowaniach Okocimia ma symbolizować główne wartości tej marki: odwagę, energię i pewność siebie. Jest on przedstawiony w pozie konia stającego dęba, na karbonowym tle. Jednocześnie wzmocniono liternictwo napisów.

Opakowania zaprojektowało studio Ikar.

 

W poprzednich latach na opakowaniach i w kampaniach reklamowych Okocimia pojawiał się wizerunek siatkarza Zbigniewa Bartmana, w ramach umowy sponsorskiej z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. We wrześniu br. marka została sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA