Nowa kampania Garniera z cross promocją w Top Secret

Autor: pr 17 maja 2016 12:47

Najnowsza kampania kremu BB od Garniera przeprowadzana jest pod hasłem #uwielBBiam. Obejmuje ona m.in. działania w Internecie oraz in store, w tym cross promocję z marką Top Secret. Koncept i wdrożenie leży po stronie agencji XConcept.

Wystartowała najnowsza kampania kremu BB od Garniera, której celem jest edukacja na temat benefitów produktu, a także sytuacji, w których krem doskonale się sprawdzi. W tym celu na potrzeby kampanii prowadzonej pod hasłem #uwielBBiam nakręcone zostały specjalne filmiki.

Działania będą trwać do lipca. W tym czasie zaplanowana jest promocja kampanii w Internecie oraz w drogeriach przy wykorzystaniu materiałów POS. W trakcie kampanii przewidziana jest także wymiana świadczeń z marką Top Secret, to pierwsze tego typu działanie Garniera. Za koncept kreatywny, wdrożenie i obsługę kampanii #uwielBBiam odpowiedzialna jest agencja XConcept. Zakup mediów online leży po stronie Value Media. Natomiast za działania ATL w ramach kampanii odpowiedzialny jest Publicis i Zenith Optimedia.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane