Nowa kampania i opakowania Ptasiego Mleczka

Autor: wirtualnemedia.pl 28 października 2015 09:55

Nowa kampania reklamowa Ptasiego Mleczka przekonuje, że może ono stanowić „dzienną i nocną dawkę relaksu”.

Akcja jest oparta na dwóch spotach pokazujących osoby, które delektują się Ptasim Mleczkiem w ciągu dnia oraz wieczorem. Reklamy informują, jakim składnikom produkt zawdzięcza swój smak oraz że jest dostępny w nowych opakowaniach.

Opakowanie otwiera się w łatwiejszy sposób, i jest wygodniejsze w użytkowaniu. - Zrezygnowaliśmy z folii zewnętrznej na opakowaniu na rzecz zupełnie nowego sposobu zamknięcia (perforacji). W kartoniku użyliśmy lakieru „soft touch”, dzięki któremu opakowanie będzie nawiązywało do delikatnych pianek znajdujących się w środku i podkreślało główne atuty produktu – komentuje Igor Ślebioda, kierownik produktu.

W ofercie znajdują się takie smaki jak: waniliowy, śmietankowy, kokosowy, czekoladowy, cytrynowy i waniliowy z galaretką truskawkową. Produkty w nowym opakowaniu dostępne będą w stałej ofercie marki. 

W ramach kampanii mediowej wspierającej produkt w nowej odsłonie emitowane są spoty promocyjne. Możemy w nich zobaczyć różne sposoby relaksu, którym towarzyszą lekkie pianki oblane wedlowską czekoladą.Nowa akcja reklamowa jest realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • basia 2016-02-13 19:48:42

    jest ok

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane