PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Nowa kampania ketchupu Pudliszki

Autor: wirtualnemedia.pl 2 lutego 2015 09:30

Zaczęła się nowa kampania reklamowa ketchupu Pudliszki (HJ Heinz Polska) pod hasłem „Ten smak nie jest kwestią przypadku".

Reklamy ketchupu Pudliszki podkreślają, że powstaje on ze starannie wybranych i wyciśniętych pomidorów, dzięki czemu nadaje potrawom, do których jest dodawany, charakterystyczny smak. Ponadto informują, że produkt ten jako najlepszy ketchup (spośród 8 marek w teście przeprowadzonym w sierpniu ub.r.) oceniło 90 proc. konsumentów.

Kampania obejmuje przede wszystkim telewizję.

Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane