Nowa kampania koncentratu pomidorowego Pudliszki

Autor: pr 15 listopada 2011 11:14

Nowa kampania koncentratu pomidorowego Pudliszki

Wystartowała nowa kampania reklamowa promująca najważniejszą zaletę koncentratu Pudliszki: przygotowana na jego bazie zupa pomidorowa to gwarancja okrzyków „mmm... pycha!"

Główne elementy szeroko zakrojonej akcji to film reklamowy oraz konkurs konsumencki. W pełnym humoru i ciepła spocie dwaj bracia deklamują wierszyk o najpyszniejszej zupie na świecie - Pudliszkowej autorstwa ich mamy. Mali poeci święcą triumfy na antenach większości ogólnopolskich stacji telewizyjnych.

Marka przygotowała także dla konsumentów konkurs na najciekawszy wierszyk o zupie pomidorowej. Warunkiem udziału jest zakup dwóch koncentratów Pudliszki, do wygrania rodzinne wakacje oraz sprzęt agd i rtv, a zgłoszenia można przesyłać przez stronę www.pudliszkowa.pl. Konkurs jest silnie promowany w punktach sprzedaży i za pomocą kampanii internetowej. Akcję uzupełniają działania PR oraz social media, w tym profil dla wielbicieli zupy pomidorowej na facebooku o nazwie Mmm pycha!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane