Nowa kampania Lubelli inspirowana reklamami produktów Madej Wróbel?

Autor: wirtualnemedia.pl 17 lutego 2016 09:55

Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła nową kampanię makaronów Lubella pod hasłem „1000 pomysłów. Jedna Lubella”. Agencja Schulz Brand Friendly twierdzi, że twórcy tych reklam inspirowali się realizowaną kilka miesięcy temu przez nią kampanią dla firmy Madej Wróbel - czytamy na portalu Wirtualnemedia.pl.

Rozpoczęta kampania Lubelli powstała w oparciu o nowy kierunek komunikacji marki, który zakłada promowanie brandu poprzez pokazywanie niestandardowych, a zarazem bardzo prostych przepisów na dania makaronowe. Ma to być najdłuższa w historii marki kampania.

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem „1000 pomysłów, jedna Lubella”, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

Gdy odpowiadająca za tę kampanię GPD Agency opublikowała reklamę Lubelli na swoim profilu na Facebooku, agencja Schulz Brand Friendly umieściła tam swój komentarz: „Cieszymy się, że możemy inspirować nie tylko naszych Klientów, ale również Kolegów i Koleżanki z branży! Widzimy, że "1000 improwizacji z kiełbasy", które stworzyliśmy dla marki Madej Wróbel znalazły godnych naśladowców! Pozdrawiamy :) #1000inspiracjiSchulza”.

GPD Agency odpowiedziało tak: „Forma kulinarnego tutorialu nie jest niczym nowym w świecie reklamy. Często spotykana na YouTube, rzadka w ATL-owych spotach - i tutaj Lubella jest pionierem. „Pomysły, przepisy, sposoby na…” to dość powszechne określenia w komunikowaniu inspiracji w świecie food. Naszą platformą jest „1000 pomysłów, jedna Lubella” - pomysł oparty na opozycji, i to właśnie słowo „jedna” odróżnia komunikację Lubelli od tysiąca innych kampanii z 1000 w nazwie(...)". 

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane