REKLAMA
REKLAMA

Nowa kampania marki Bonduelle

Autor: pr 20 maja 2014 10:24

Kampania pod hasłem „Dodaj sobie chrupkości na wiosnę" ma na celu popularyzowanie stosowania Kukurydzy Złocistej Bonduelle ze świeżymi sałatami i warzywami wiosną oraz latem. Działania promocyjne są adresowane do kobiet w wieku 20-44 lat.

REKLAMA

Akcja promocyjna obejmie m.in. serwisy kulinarne, kobiece i pogodowe. Zaplanowane są także działania wykorzystujące social media i SEM. 

Kampania rozpoczęła się 24 kwietnia i potrwa do połowy lipca.

Jest to kolejna kampania przygotowania dla marki Bonduelle. Wcześniej agencja zrealizowała działania promujące linię warzyw „Gotowane na Parze".


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA