REKLAMA
REKLAMA

Nowa kampania marki Fithia

Autor: pr 26 września 2016 10:25

We wrześniu ruszyła kampania promocyjna marki Fithia. Linia obejmuje produkty do smarowania oraz oleje rzepakowe z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno. Hasło kampanii to Smak Wyzwolony.

REKLAMA

Marka Fithia to odpowiedź na trendy konsumenckie w obszarze tzw „kuchennego smart”. To zupełnie nowy trend na rynku polskim, bo jak się okazuje w kuchni najbardziej cieszy nas przyrządzanie potraw, które sami sobie wymyślimy.

Linia produktów Fithia dedykowana jest wszystkim tym, którzy cenią smaczne i zdrowe posiłki a nie chcą lub nie mają czasu na ich przygotowanie. Swój wyjątkowy smak i kolor Fithia zawdzięcza dodatkowi naturalnych olejów tłoczonych na zimno. 

W skład linii wchodzą trzy produkty do smarowania z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno (z pestek dyni, lnianym oraz słonecznikowym). Ofertę uzupełniają trzy warianty oleju rzepakowego z pierwszego tłoczenia: z dodatkiem oleju lnianego, z dodatkiem oleju z pestek dyni i z dodatkiem oliwy z oliwek extra virgin.

Kampania wspierająca launch nowej marki z portfolio Bielmar oparta jest o działania w Internecie (w tym social media) i w prasie o tematyce poradnikowej oraz lifestylowej.
Kampania trwać będzie do końca grudnia 2016 roku.
Za kreację odpowiedzialna jest Agencja Hi, za zakup mediów i działania PR odpowiada agencja Zaza Media.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA