PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Nowa kampania marki Nivelazione

Autor: pr 31 maja 2017 14:15

1 czerwca rusza kampania reklamowa marki Nivelazione, produktów do pielęgnacji stóp.

Kampania oparta jest na haśle, które w przewrotny sposób mówi o marce Nivelazione nie jako marce kosmetyków, ale marce samych stóp. Podczas kampanii promowany będzie krem do stóp intensywnie regenerujący Ratunek dla stóp kuracja SOS, który otacza stopę ochronnym filtrem, niwelując suchość i szorstkość.

Kampania obejmie telewizję, prasę, internet oraz miejsca sprzedaży. Marka będzie sponsorem programów o wysokiej oglądalności, takich jak: Dzień Dobry TVN, Pytanie na śniadanie, Na Wspólnej czy Klan, a także szeregu innych programów w wiodących stacjach telewizyjnych TVP1, TVP 2, TVN oraz stacjach tematycznych.

Kampania w prasie obejmie magazyny kobiece z segmentu luksusowego i poradniczego. Kampania digital została zaplanowana w kanale You Tube wykorzystując reklamę video i display oraz Facebook. Działania zostały zaplanowane również w miejscach sprzedaży.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Nivelazione jako specjalisty od pielęgnacji stóp. Podkreślenie szerokiej, ciekawej i nowoczesnej oferty produktów, skierowanej do konsumentów w każdym wieku, niezależnie od płci. Kampania ma również na celu zaprezentowanie odświeżonej szaty graficznej. Kreacją i planowaniem kampanii zajęło się Laboratorium Kosmetyków Naturalnych
Farmona. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Intermedia, a za działania
w digital agencja Madiacore Group.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9726

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane