REKLAMA
REKLAMA

Nowa kampania marki Żywiec

Autor: pr 29 września 2016 11:42

W tym roku Żywiec świętuje okrągły jubileusz i z tej okazji pod hasłem „Chce się Ż od 160 lat” marka rozpoczęła kampanię, w której manifestuje nieustającą radość z życia. W nowych spotach, które od poniedziałku (26.09.) oglądać można w telewizji, Żywiec w lekki, humorystyczny sposób przedstawia opowieść o niesamowitej „chęci do Ż” jaka przez te wszystkie lata towarzyszyła Polakom.

REKLAMA

Dwie 30-sekundowie reklamy emitowane są we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także na VOD. Ponadto komunikacja Żywca obejmie również media społecznościowe, prasę, nośniki zewnętrzne oraz materiały w punktach sprzedaży. 

W ramach nowej kampanii Żywiec przygotował też szereg działań celebrujących ten ważny dla marki jubileusz. Do sklepów w całej Polsce trafiła właśnie limitowana edycja piwa Żywiec Szampańskie, którym każdy będzie mógł wznieść toast za długie i szczęśliwe Ż.

W październiku z kolei ponownie otwarte zostanie odnowione Muzeum Browaru w Żywcu. Nowoczesna, interaktywna wystawa przystosowana jest do rosnących oczekiwań zwiedzających i jeszcze ciekawiej prezentuje historię Browaru, marki Żywiec i bogactwo piwnego świata.

Kampanię dla marki Żywiec stworzyła agencja Ogilvy&Mather. Motyw przewodni komunikacji oraz materiały POS zaprojektowała agencja JUST. Za działania digital odpowiada agencja Gong, działania PR – Roots PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest. Spot wyprodukował dom produkcyjny Opus Film.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA