Nowa kampania Nescafe Gold

Autor: pr 28 maja 2013 11:03

Nowa kampania Nescafe Gold

Pod hasłem „Kawa kochających kawę" marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieciach handlowych.

W ramach kampanii telewizyjnej emitowany jest nowy, 15-sekundowy spot. Kampania swoim zasięgiem obejmuje główne stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne. Spot emitowany jest również na platformie VOD. W celu wzmocnienia komunikacji, marka zaplanowała także działania na fan page'u NESCAFÉ na Facebooku.
Dopełnieniem promocji telewizyjnej i internetowej jest ogólnopolska kampania billboardowa. Plakaty reklamujące kawę NESCAFÉ GOLD widoczne są na wielu tablicach w całej Polsce, w tym również w warszawskim metrze.
Działania będą dodatkowo wzmocnione degustacjami  w największych sieciach handlowych. Przez trzy weekendy maja i czerwca w hipermarketach i supermarketach w całej Polsce będzie można spróbować kawy NESCAFÉ GOLD oraz nowości NESCAFÉ GOLD Crema i NESCAFÉ GOLD Intense.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane