Nowa kampania piwa Tatra

Autor: pr 24 lutego 2015 10:54

Tatra, trzecia co do wielkości marka piwa na polskim rynku, rozpoczęła nową kampanię. We wszystkich kanałach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych telewizji emitowany jest spot sponsorski, który komunikuje wieloletnią współpracę marki z GOPR.

Od 2009 r. Tatra jest sponsorem Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego i ten fakt komunikuje nowa kampania telewizyjna. 15-sekundowy spot sponsorski został zrealizowany w wyjątkowy sposób: w zimowej scenerii, w autentycznych sytuacjach pokazani zostali prawdziwi ratownicy GOPR.

Tatra wspiera Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe już od niemal 7 lat.

Kreację kampanii przygotowała agencja Heart & Brain, za produkcję odpowiadał Houdini Film, za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR, media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane