REKLAMA
REKLAMA

Nowa kampania pizzy Guseppe Dr. Oetkera

Autor: pr 11 stycznia 2016 14:57

W styczniu ruszyła nowa kampania mediowa Dr. Oetkera pod hasłem „Guseppe – pizza, która wciąga”, promująca popularne smaki pizzy Guseppe: Szynka i pieczarki, Salami, Szynka i sos czosnkowy oraz 4 sery.

REKLAMA

Kampania Guseppe zakłada emisję nowej 30-sekundowej reklamy w największych ogólnopolskich stacjach TV tj. TVN, Polsat, TVN pakiet tematyczny, Polsat pakiet tematyczny, TVP pakiet tematyczny w czasie najlepszej oglądalności. Dodatkowym wsparciem będą dziesięciosekundowe spoty komunikujące różne warianty smakowe pizzy. Przekaz reklamowy ma na celu zwiększenie rotacji najpopularniejszych pizz Guseppe.

Spot pizzy Guseppe Dr. Oetkera emitowany będzie od początku stycznia do kwietnia. Za kreację filmu odpowiedzialna jest agencja GPD. Wykup mediów powierzono OMD Media Direction. Akcja promocyjna pizzy Guseppe, skierowana do osób w wieku 15-49 lat, obejmować będzie także kampanię w Internecie. Uzupełnieniem działań będą nowoczesne i niekonwencjonalne pomysły w Internecie i mediach społecznościowych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA