REKLAMA
REKLAMA

Nowa kampania reklamowa herbat IRVING

Autor: dlahandlu.pl 3 kwietnia 2012 09:24

Ruszyła wizerunkowa kampania marki IRVING. Spoty pod hasłem „IRVING Przejdźmy na Tea" emitowane są w najlepszym czasie antenowym w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych.

REKLAMA

Marka IRVING poprzez wiosenną kampanię kontynuuje rozpoczęte w ubiegłym roku działania wizerunkowe, tym razem skupiając komunikację wokół jakości swoich herbat.

Spot reklamowy w sugestywny, ale i żartobliwy sposób pokazuje walory herbat IRVING - jedynie najmłodsze listki i pączki krzewów herbacianych użyte do przygotowania blendów oraz specjalnie zaprojektowane dla marki torebki. Filiżanka herbaty IRVING ogrzewa relacje między ludźmi, zmniejsza dzielący ich dystans i pozwala na przełamanie lodów. Przy niej nawet surowa pani profesor ma ochotę „przejść na ty" ze swoimi uczennicami!

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA