Nowa kampania reklamowa herbat IRVING

Autor: dlahandlu.pl 3 kwietnia 2012 09:24

Ruszyła wizerunkowa kampania marki IRVING. Spoty pod hasłem „IRVING Przejdźmy na Tea" emitowane są w najlepszym czasie antenowym w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych.

Marka IRVING poprzez wiosenną kampanię kontynuuje rozpoczęte w ubiegłym roku działania wizerunkowe, tym razem skupiając komunikację wokół jakości swoich herbat.

Spot reklamowy w sugestywny, ale i żartobliwy sposób pokazuje walory herbat IRVING - jedynie najmłodsze listki i pączki krzewów herbacianych użyte do przygotowania blendów oraz specjalnie zaprojektowane dla marki torebki. Filiżanka herbaty IRVING ogrzewa relacje między ludźmi, zmniejsza dzielący ich dystans i pozwala na przełamanie lodów. Przy niej nawet surowa pani profesor ma ochotę „przejść na ty" ze swoimi uczennicami!

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane