Nowa kampania reklamowa Lidla podkreśla różnorodność oferty sieci

Autor: www.dlahandlu.pl/pr 17 października 2011 12:40

10 października ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Lidl. Jej hasło to "Najlepsze z Polski. Najlepsze z Europy." Kampania wskazuje na różnorodność, oryginalność oraz wysoką jakość polskich i zagranicznych artykułów znajdujących się w ofercie sklepów Lidl.

Hasło to rozwija dobrze już znany claim firmy: "Lidl - mądry wybór".

. - Chcemy, by konsumenci wiedzieli, że niezależnie od tego, gdzie powstał produkt i skąd został przywieziony, jego jakość jest zawsze najwyższa - mówi Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska.  

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy działa około 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 400.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane