Nowa kampania reklamowa marki KIT KAT

Autor: pr 15 kwietnia 2015 10:03

Nowa kampania reklamowa marki KIT KAT Fot. Nestle

7 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki KIT KAT. Jak zawsze, zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Czas na przerwę, czas na KIT KAT”, marka zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem KIT KAT Chunky.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako idealnej czekoladowej przekąski na każdą przerwę, a także zachęcenie do spróbowania batona KIT KAT Chunky w ulepszonej recepturze.

W ramach kampanii pojawi się nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w Internecie na największych portalach video m.in. YouTube.pl, tvnplayer.pl czy onet.pl. Wsparcie obejmie też portale społecznościowe, konkurs we współpracy ze znanymi vlogerami oraz działania w punktach sprzedaży.

Za adaptację spotu reklamowego odpowiada agencja JWT Warszawa. Kreację w mediach cyfrowych przygotowała agencja Blueberry. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy

 Sugerowana cena detaliczna batona KIT KAT CHUNKY to ok. 1,8 zł

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane