REKLAMA
REKLAMA

Nowa kampania reklamowa marki KIT KAT

Autor: pr 15 kwietnia 2015 10:03

Nowa kampania reklamowa marki KIT KAT Fot. Nestle

7 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki KIT KAT. Jak zawsze, zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Czas na przerwę, czas na KIT KAT”, marka zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem KIT KAT Chunky.

REKLAMA

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako idealnej czekoladowej przekąski na każdą przerwę, a także zachęcenie do spróbowania batona KIT KAT Chunky w ulepszonej recepturze.

W ramach kampanii pojawi się nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w Internecie na największych portalach video m.in. YouTube.pl, tvnplayer.pl czy onet.pl. Wsparcie obejmie też portale społecznościowe, konkurs we współpracy ze znanymi vlogerami oraz działania w punktach sprzedaży.

Za adaptację spotu reklamowego odpowiada agencja JWT Warszawa. Kreację w mediach cyfrowych przygotowała agencja Blueberry. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy

 Sugerowana cena detaliczna batona KIT KAT CHUNKY to ok. 1,8 zł

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA