REKLAMA
REKLAMA

Nowa kampania reklamowa marki Książęce

Autor: pr 15 maja 2014 11:37

15 maja rozpocznie się nowa kampania telewizyjna marki Książęce. Obejrzeć będzie można dwa spoty reklamowe, jeden poświęcony trzem podstawowym wariantom Kolekcji, a drugi wariantowi limitowanemu - Jasnemu Ryżowemu. Filmy promowane będą także w Internecie - na profilu marki na Facebooku oraz w kampanii VOD.

REKLAMA

Spoty Książęcego nawiązują bezpośrednio do nowej platformy kreatywnej marki, która z jednej strony nadal zachęca konsumentów do odkrywania bogatego świata piwa, ale jednocześnie jest bardziej skupiona wokół produktu i tego, co w Książęcym najważniejsze - wyjątkowego smaku piw z Kolekcji. Intrygujący klimat reklam tworzy nowa postać Księcia, który prowadzi widzów po browarze i zadaje liczne pytania związane z charakterystycznymi cechami piw Książęce. Pytania mają rozbudzić ciekawość i zainspirować do piwnych poszukiwań.

Spoty emitowane będą od 15 maja do końca sierpnia w głównych stacjach telewizyjnych i kanałach niszowych. Oba filmy będą promowane również w Internecie, w tym na Facebooku. W ramach wsparcia dla marki przewidziano również kampanię bannerową w internecie oraz działania PR.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA