Nowa kampania reklamowa promuje drożdże i dekoracje Dr. Oetkera

Autor: pr 16 lutego 2015 10:06

Nowa kampania reklamowa promuje drożdże i dekoracje Dr. Oetkera

20 lutego ruszy intensywna kampania reklamowa promująca drożdże i słodkie dekoracje Dr. Oetkera prowadzona równolegle w TV, prasie i Internecie.

Reklama telewizyjna jest kontynuacją historii o rodzinnym przygotowywaniu i dekorowaniu wypieków. Rodzina znana nam z bożonarodzeniowego spotu o Pierniczkach, tym razem wyczarowuje bajkowe wypieki za pomocą Drożdży i słodkich dekoracji Dr. Oetkera. Zwykłe chwile stają się magiczne, bo i wypieki nie są zwyczajne: pyszne chałki i zajączki nie tylko bajecznie smakują, ale i wyglądają.

Kampania w prasie kobiecej, obejmująca najbardziej poczytne tytuły będzie promowała sprawdzone przepisy na niepowtarzalne drożdżowe wypieki. Na stronie internetowej www.oetker.pl zostanie uruchomiony specjalny, wielkanocny serwis z bogactwem przepisów na drożdżowe wypieki na słodko i słono, wielkanocne inspiracje i mnóstwo pomysłów na niezwykłe dekoracje. Na stronie oprócz przepisów znajdzie się szkółka pieczenia oraz inspiracje i propozycje dla osób o różnym poziomie umiejętności kulinarnych.

30 sekundowy spot nadawany będzie od 20 lutego do końca marca 2015. Za kreację reklamy TV odpowiada agencja Scholz&Friends, kampanii prasowej agencja Mr. Bloom, zaś media zakupił dom mediowy OMD Media Direction. Działania public relations realizuje agencja Lighthouse Consultants.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane