Nowa kampania reklamowa promuje drożdże i dekoracje Dr. Oetkera

Autor: pr 16 lutego 2015 10:06

Nowa kampania reklamowa promuje drożdże i dekoracje Dr. Oetkera

20 lutego ruszy intensywna kampania reklamowa promująca drożdże i słodkie dekoracje Dr. Oetkera prowadzona równolegle w TV, prasie i Internecie.

Reklama telewizyjna jest kontynuacją historii o rodzinnym przygotowywaniu i dekorowaniu wypieków. Rodzina znana nam z bożonarodzeniowego spotu o Pierniczkach, tym razem wyczarowuje bajkowe wypieki za pomocą Drożdży i słodkich dekoracji Dr. Oetkera. Zwykłe chwile stają się magiczne, bo i wypieki nie są zwyczajne: pyszne chałki i zajączki nie tylko bajecznie smakują, ale i wyglądają.

Kampania w prasie kobiecej, obejmująca najbardziej poczytne tytuły będzie promowała sprawdzone przepisy na niepowtarzalne drożdżowe wypieki. Na stronie internetowej www.oetker.pl zostanie uruchomiony specjalny, wielkanocny serwis z bogactwem przepisów na drożdżowe wypieki na słodko i słono, wielkanocne inspiracje i mnóstwo pomysłów na niezwykłe dekoracje. Na stronie oprócz przepisów znajdzie się szkółka pieczenia oraz inspiracje i propozycje dla osób o różnym poziomie umiejętności kulinarnych.

30 sekundowy spot nadawany będzie od 20 lutego do końca marca 2015. Za kreację reklamy TV odpowiada agencja Scholz&Friends, kampanii prasowej agencja Mr. Bloom, zaś media zakupił dom mediowy OMD Media Direction. Działania public relations realizuje agencja Lighthouse Consultants.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane