REKLAMA
REKLAMA

Nowa kampania reklamowa Visa obecna także w sieciach handlowych

Autor: dlahandlu.pl 5 marca 2015 11:16

Ruszyła sześciotygodniowa kampania promocyjna „Spróbuj czegoś nowego z Visa", która zachęca posiadaczy kart Visa do płacenia nimi zarówno w stacjonarnych punktach sprzedaży, jak i w sklepach internetowych.

REKLAMA
Centralnym elementem promocji jest konkurs zachęcający użytkowników kart Visa, aby podzielili się zdjęciami oraz filmami wideo, dokumentującymi to, czego dokonali. Trwającą od 27 lutego do 9 kwietnia br. promocję wspiera m.in. telewizyjna kampania reklamowa. Dodatkowo, w wybranych czterech miastach Polski, osoby odwiedzające centra handlowe będą miały okazję zetknąć się z tzw. rozszerzoną rzeczywistością.
W ramach konkursu „Spróbuj czegoś nowego z Visa" osoby, które dokonają płatności z Visa, zarejestrują transakcję na stronie konkursowej www.konkurs.visa.pl oraz opiszą lub udokumentują na zdjęciu albo nagraniu audio-wideo, czego nowego spróbowali w życiu dzięki płatności kartą Visa, będą mogły zdobyć codziennie 24 karty przedpłacone Visa o wartości 200 zł każda, a raz w tygodniu kartę przedpłaconą Visa o wartości 1000 zł. Nagrodą główną w konkursie jest samochód osobowy - hybrydowa Toyota Auris Premium Style.

W wybrane dni marca i kwietnia osoby odwiedzające centra handlowe - Złote Tarasy w Warszawie (14-15 marca), Bonarkę w Krakowie (21-22 marca), Magnolię we Wrocławiu (28-29 marca) oraz Galerię Bałtycką w Gdańsku (1-2 kwietnia) w specjalnych strefach Visa będzie można m.in. spotkać się ze zwierzętami, doświadczyć lądowania na Księżycu czy spotkania z UFO dzięki rozszerzonej rzeczywistości. Osoby odwiedzające te miejsca otrzymają dodatkowo kupony rabatowe do wykorzystania u partnerów akcji - w sieciach C&A (Kraków) oraz Intersport (Warszawa, Wrocław, Gdańsk). Eventy będą wspierane bardziej tradycyjnymi działaniami reklamowymi w poszczególnych centrach handlowych - m.in. animacjami na ekranach.

Promocję „Spróbuj czegoś nowego z Visa" wspiera kampania reklamowa w telewizji (emisja spotów m.in. na kanałach TVP, w kanale Polsat oraz TVN), internecie (reklama display m.in. w serwisach Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl) oraz w wybranych punktach sprzedaży (m.in. w kasach PKP Intercity czy w sieciach handlowych Piotr i Paweł, Alma i Tesco). 
Kampania telewizyjna wykorzystuje nową identyfikację wizualną marki, a także nowe hasło - „Visa zawsze, wszędzie" („Visa always on").
Organizacja nawiązała także współpracę z popularnymi vlogerami - Cyber Marianem oraz Pauliną Mikułą prowadzącą blog „Mówiąc inaczej". Oboje przedstawią swoim odbiorcom w specjalnych materiałach wideo, czego nowego spróbowali razem z Visa.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA