Nowa kampania Smirnoff Black podkreśla niższą cenę

Autor: pr 30 lipca 2010 09:58

Nowa kampania Smirnoff Black podkreśla niższą cenę

Smirnoff Black od lipca 2010 r. obniża cenę oraz rozpoczyna silną kampanię promocyjną w handlu nowoczesnym, tradycyjnym i HoReCa.

Obniżka ceny Smirnoff Black jest częścią nowej strategii promocyjnej marki. Nowa cena produktu uplasuje go w środku przedziału cenowego dla wódek z segmentu super premium i mieścić się będzie w przedziałach odpowiednio: do ok. 50 zł dla pojemności 0,7l i do ok. 40 zł dla pojemności 0,5l.

Wraz ze zmianą pozycjonowania cenowego, Smirnoff Black będzie wspierany intensywnymi działaniami promocyjnymi. Nowa kampania podkreśli rozrywkowy charakter oraz wysoką jakość marki. Smirnoff Black będzie również promowany w klubach w całej Polsce oraz w sklepach handlu tradycyjnego i nowoczesnego, dla których przygotowano materiały ekspozycyjne zgodne z nową linią kreatywną dla marki.

Smirnoff Black przygotował również internetowy konkurs dla konsumentów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane