Nowa kampania sosów gorących Pudliszki - gwarancja smaku albo zwrot pieniędzy

Autor: dlahandlu.pl 4 października 2013 13:27

Wraz z początkiem października Pudliszki rozpoczynają kampanię promującą ulepszoną recepturę sosów gorących Pudliszki. Kampania telewizyjna, w internecie oraz w punktach sprzedaży przedstawia sosy w nowej, ulepszonej odsłonie - pełne soczystych kawałków dojrzałych pomidorów.

Spoty reklamowe przedstawiają krok po kroku proces przygotowania sosów w trosce o każdy składnik. 
Nowe sosy Pudliszki są przygotowywane z wysokiej jakości warzyw, nie zawierają konserwantów, a świeżość i pełnię smaku zachowują dzięki specjalnemu procesowi polegającym na tradycyjnym wekowaniu. 

Tegoroczną nowością w asortymencie marki Pudliszki są dwa sosy: arrabiata z papryczką chilli oraz z płatkami czosnku.

Wraz ze startującą w październiku kampanią promocyjną nowej, ulepszonej receptury sosów, Pudliszki rozpoczynają akcję „Gwarancja smaku albo zwrot pieniędzy". Każda osoba niezadowolona ze smaku sosu ma do końca roku szansę odzyskać pieniądze za zakupiony produkt. 
W ofercie marki obecnie znajduje się 10 wariantów sosów. Rekomendowana cena detaliczna wszystkich sosów wynosi 5 zł.
Spoty będą emitowane od 1. października przez miesiąc, w największych kanałach oraz kanałach tematycznych. Kampania będzie wsparta również działaniami w internecie oraz punktach sprzedaży.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane