PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Nowa kampania telewizyjna FRoSTY

Autor: dlahandlu.pl 14 stycznia 2013 14:24

Nowa kampania telewizyjna FRoSTY

14 stycznia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna FRoSTY, prezentująca warzywa na patelnię oraz szpinaki. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz promocja wymienionych kategorii produktów. Kampania potrwa do 28 lutego.

REKLAMA

Motywem przewodnim przekazu jest podkreślenie naturalności produktów marki FRoSTA: bez wzmacniaczy, barwników i aromatów. 

Kampania FRoSTY jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, TVP1, TVP2, a także kanałach tematycznych reprezentowanych przez AtMedia. Spoty reklamowe będą emitowane w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są działania w Internecie oraz materiały POS w punktach sprzedaży.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16386

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA