PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Nowa kampania telewizyjna marki Hortex

Autor: pr 21 listopada 2011 11:21

Pod nazwą "Poczuj smak p@sji" rusza nowa kampania telewizyjna soków jabłkowych marki Hortex.

REKLAMA
Kampania jest rozwinięciem poprzedniej komunikacji marki Hortex prowadzonej pod tym samym hasłem. Główny bohater serii nowych spotów telewizyjnych, będący personifikacją marki Hortex, jest charyzmatycznym pasjonatem: życia, smaku i kulinariów.

W nowej odsłonie poznajemy kolejną sferę jego życia: internetowy blog, poprzez który bohater dzieli się swoją pasją, wiedzą i doświadczeniem. Komunikat zyskał nowoczesny wymiar dzięki czemu wizerunek eksperta i kompetencji marki Hortex budowane są w sposób nienachalny, emocjonalny i bliski odbiorcy.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16154

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA