Nowa kampania telewizyjna marki Princessa

Autor: www.dlahandlu.pl/pr 18 sierpnia 2011 10:08

22 sierpnia pod hasłem "Bo jesteś wyjątkowa” firma Nestlé rozpoczyna nową, bardzo kobiecą kampanię telewizyjną, promującą markę Princessa.

W ramach kampanii telewizyjnej pojawią się dwa spoty reklamowe. Pierwszy film (30 sek.) koncentruje się na kobiecej i wdzięcznej stronie produktów Princessa, które pozwalają poczuć się wyjątkowo, choćby na krótką, słodką chwilę.

Druga reklama (15 sek.) zwraca uwagę przede wszystkim na ulepszoną recepturę wafelków Princessa, które po kompleksowym odświeżeniu mają nie tylko zmienione opakowania, ale przede wszystkim są oblane większą ilością czekolady.

Grupę docelową nowej kampanii telewizyjnej stanowią kobiety, które poszukują codziennych, ale unikalnych przyjemności. Głównym motywem komunikacyjnym jest podkreślanie ich wyjątkowości, którą potęguje delektowanie się wafelkiem Princessa.  

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane