Nowa kampania wafelka Princessa Zebra

Autor: pr 25 lutego 2015 09:47

Nowa kampania wafelka Princessa Zebra

16 lutego ruszyła nowa kampania Princessa Zebra. Kampania obejmuje spot 15 sekundowy w głównych stacjach telewizyjnych i programach tematycznych, działania wspierające w mediach cyfrowych oraz reklamę w sieci Multikino.

W czasie trwania kampanii emitowany jest 15-sekundowy spot, a jej zasięg obejmuje najpopularniejsze stacje telewizyjne m.in. TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat. W celu wzmocnienia komunikacji reklama wyświetlana jest również na w serwisie You Tube, na Facebook oraz w kinach, przed ekranizacją popularnej powieści dla kobiet „50 twarzy Graya".

Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 25 do 44 lat i potrwa ok. 5 tygodni, z czego 57% czasu przypadnie na czas najwyższej oglądalności. Przewidywane dotarcie obejmie 86% grupy docelowej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane