PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Nowa linia strategii komunikacji wizerunkowej sieci Stokrotka

Autor: dlahandlu.pl 17 maja 2017 14:53

Nowa linia strategii komunikacji wizerunkowej sieci Stokrotka Fot. Stokrotka

Sieć sklepów Stokrotka w maju rozpoczyna wdrożenie nowej linii strategii komunikacji wizerunkowej. Hasło „Świeżość na uwadze mamy” zapoczątkuje nowy etap rozwoju marki Stokrotka.

Nowa strategia ma za zadanie promować wartości istotne z punktu widzenia zdrowego odżywiania. Będzie ona podkreślać główne atuty sieci i przewagi nad konkurencją tj. świeżość oraz wysoką jakość asortymentu - zwłaszcza mięsa, wędlin i pieczywa. Jest to możliwe dzięki codziennym dostawom od zaufanych producentów, rygorystycznej kontroli jakości i świeżości produktów oraz warunków ich przechowywania z zachowaniem ciągu chłodniczego. Każdy produkt dostarczany do Stokrotki musi spełniać wysokie wymagania dotyczące specyfikacji poszczególnych towarów.

Nowa kampania znajdzie odzwierciedlenie w mediach offline (TV, radio, billboardy, kolportaż gazetek, magazyn Stokrotka, nośniki marketingowe w sklepach) oraz online (www, sieci społecznościowe). Stokrotka rusza z nową strategią już 17 maja.

 Stokrotka Sp. z o.o. stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której właścicielem jest Emperia Holding S.A. notowana od 2002 roku na GPW.

Obecnie sieć obejmuje ponad 380 sklepów w formacie supermarketu typu proximity zlokalizowanych na osiedlach, w minicentrach i galeriach handlowych. Typowe placówki handlowe mają od 200 mkw do 1.000 mkw powierzchni sprzedaży i oferują od 4.000 do 10.000 pozycji asortymentowych. W 2013 roku firma uruchomiła własną sieć logistyczną z centrum dystrybucji w Teresinie koło Warszawy. W I kwartale 2016 roku uruchomione zostało drugie centrum dystrybucyjne w Lublinie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane