Nowa marka H&M zadebiutuje na europejskim rynku. Będzie działać w oddzielnych sklepach

Autor: gazeta.pl 27 września 2012 15:06

H&M potwierdził, że w przyszłym roku w Europie zadebiutuje jego nowa marka odzieżowa - & Other Stories, która będzie sprzedawała bardziej luksusowe ubrania w wyższych cenach - czytamy w gazeta.pl

Nowa marka & Other Stories zadebiutuje w Europie wiosną przyszłego roku i ma być skierowana wyłącznie do kobiet - pod jej banderą będą sprzedawane ubrania, buty oraz inne kobiece dodatki i akcesoria. Dzięki nowej marce H&M chce mocniej konkurować z hiszpańskim Inditexem i jego flagową marką Zara o lepiej sytuowanych klientki. Z drugiej strony, jak zapowiadają przedstawiciele sieci, sprzedawane pod nową marką produkty nie będą tak drogie jak te oferowane pod istniejącą od niedawna siostrzaną marką H&M, czyli COS (Collection of Style).

& Other Stories będzie działało w osobnych sklepach, kompletnie niezależnie od H&M. Nie wiemy, czy od razu nowa marka będzie dostępna w Polsce. Firma informuje tylko, że & Other Stories zadebiutuje w wybranych krajach Europy, będzie też możliwość kupowania produktów tej marki przez internet.

H&M i Zara radzą sobie w kryzysie nadspodziewanie dobrze, ponieważ postawiły na tańsze ubrania na każdą kieszeń. H&M zanotował w III kwartale 3,6 mld koron zysku (549 mln dolarów), względem zysku na poziomie 3,59 mld koron rok wcześniej. Przychody wzrosły z 31,51 do 33,57 mld koron w skali roku.

Szwedzka firma ma 2,6 tys. sklepów w 44 krajach. Na ten rok ma zaplanowane otwarcie 300 nowych salonów, czyli więcej niż zakładane wcześniej 275 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane