REKLAMA
REKLAMA

Nowa marka kosmetyczna trafi do sklepów Biedronka

Autor: www.dlahandlu.pl 3 lipca 2014 10:58

2 lipca spółka Miraculum podpisała umowę z Jeronimo Martins. Na jej podstawie spółki ustaliły testowe (okres 1-3 miesięcy) wprowadzenie jednego z produktów do sprzedaży we wskazanym przez Jeronimo centrum dystrybucyjnym sieci Biedronka.

REKLAMA
Działalność spółki Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. W portfolio znajdują się następujące marki: Miraculum, Tanita, Pani Walewska, Brutal, Wars, Lider, Być może, Gracja, Chopin oraz Paloma. W roku 2011 reaktywowana została marka kosmetyków słonecznych Mirasol. Wiosną 2012 roku portfolio zostało poszerzone o dwie marki kosmetyków do makijażu: Joko oraz Virtual.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13902

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA