Nowa marka kosmetyczna trafi do sklepów Biedronka

Autor: www.dlahandlu.pl 3 lipca 2014 10:58

2 lipca spółka Miraculum podpisała umowę z Jeronimo Martins. Na jej podstawie spółki ustaliły testowe (okres 1-3 miesięcy) wprowadzenie jednego z produktów do sprzedaży we wskazanym przez Jeronimo centrum dystrybucyjnym sieci Biedronka.

Działalność spółki Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. W portfolio znajdują się następujące marki: Miraculum, Tanita, Pani Walewska, Brutal, Wars, Lider, Być może, Gracja, Chopin oraz Paloma. W roku 2011 reaktywowana została marka kosmetyków słonecznych Mirasol. Wiosną 2012 roku portfolio zostało poszerzone o dwie marki kosmetyków do makijażu: Joko oraz Virtual.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane