Nowa marka własna w ofercie sklepów Eko

Autor: dlahandlu.pl 30 sierpnia 2010 12:27

W listopadzie EKO Holding wprowadzi na półki nową markę własną „Specjały Sarmackie". Będzie to wyselekcjonowana oferta ponad czterdziestu produktów wysokiej jakości, oferowanych po przystępnych cenach. Wędliny, czekolady ze specjalnymi dodatkami, marynaty przygotowane według tradycyjnych receptur dostępne będą tylko w sieci sklepów EKO.

Marka własna na polskim rynku ma bardzo duży potencjał rozwoju, m.in. ze względu na niski udział w rynku, w porównaniu z krajami wysoko rozwiniętymi. Ważną kwestią są atrakcyjne ceny produktów sieciowych w porównaniu z produktami markowymi, co w obecnej sytuacji gospodarczej nie będzie bez znaczenia dla wyborów zakupowych konsumentów - uważa analityk The Nielsen Company.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane