Nowa marka wódek chce wejść na półki delikatesów i do sklepów wolnocłowych

Autor: dlahandlu.pl 20 lipca 2015 14:44

Trzy odmiany smakowe nowej wódki Gutt – Pepper, Herbal oraz Pure - wchodzą do sprzedaży. Wszystkie wódki marki Gutt są 4-krotnie destylowane i 2-krotnie filtrowane.

Trzy odmiany smakowe Gutt Vodka to Pepper (czyli Pieprzówka), Herbal (Ziołówka) oraz Pure (Czysta). Receptura Pepper Gutt Vodka oparta jest na sześciu gatunkach pieprzu, natomiast sekret Herbal Gutt Vodka tkwi w maceracie z ponad 30 rodzajów ziół i korzeni. Wszystkie wódki marki Gutt, wyprodukowane są z polskiego żyta. Produkcja odbywa się w gorzelni Surwin w Wohyniu, w niewielkich partiach. - Na naszych butelkach używamy określenia <artisan>, czyli rzemieślnik. Chcemy bowiem pozostać wierni tak rozumianemu tradycyjnemu rzemiosłu: bazować tylko na naturalnych składnikach oraz zachować bardzo wysoką jakość. – podkreśla Michał Gutt, właściciel marki.

Opakowania zaprojektowało studio KreacjaPro, należące do grafika Andrzeja Pągowskiego.

Gutt Vodka można już kupić w sklepach sieci „Spiritus Movens”. Producent prowadzi zaawansowane negocjacje w sprawie wprowadzenia swojego produktu do oferty sieci specjalistycznych sklepów z alkoholami, sieci delikatesów kategorii premium oraz sklepów w strefach wolnocłowych.

Gutt Vodka dostępna jest w butelkach o pojemności 0.7, 0.5, 0.1 l.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane