PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Nowa odsłona kampanii Fanty

Autor: media2.pl 5 maja 2011 10:52

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „"Fanta Less Serious", której motywem przewodnim jest zabawa i czerpanie radości z życia. Kampania odwołuje się do powszechnej wśród nastolatków potrzeby wyróżnienia się z tłumu i bycia w centrum uwagi.

REKLAMA
Nowa wersja "Fanta Less Serious" odwołuje się do tych elementów życia społecznego, które dla nastolatków - głównej grupy docelowej napoju - są szczególnie istotne: zamiłowania do zabawy, radosnego podejścia do życia i potrzeby wyróżnienia się. Ucieleśnieniem takiej filozofii są animowani bohaterowie: Gigi, Floyd, Kimmy, Todd i bliźniaki Lhava.

Wszyscy bohaterowie wystąpią w spocie reklamowym, zaś postaci Todda i Tristana dodatkowo pojawią się na materiałach przeznaczonych do punktów sprzedaży, towarzyszących promocji Fanty.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16533

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA