PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Nowa odsłona kampanii Fanty

Autor: media2.pl 5 maja 2011 10:52

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „"Fanta Less Serious", której motywem przewodnim jest zabawa i czerpanie radości z życia. Kampania odwołuje się do powszechnej wśród nastolatków potrzeby wyróżnienia się z tłumu i bycia w centrum uwagi.

Nowa wersja "Fanta Less Serious" odwołuje się do tych elementów życia społecznego, które dla nastolatków - głównej grupy docelowej napoju - są szczególnie istotne: zamiłowania do zabawy, radosnego podejścia do życia i potrzeby wyróżnienia się. Ucieleśnieniem takiej filozofii są animowani bohaterowie: Gigi, Floyd, Kimmy, Todd i bliźniaki Lhava.

Wszyscy bohaterowie wystąpią w spocie reklamowym, zaś postaci Todda i Tristana dodatkowo pojawią się na materiałach przeznaczonych do punktów sprzedaży, towarzyszących promocji Fanty.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,12

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9834

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane