REKLAMA
REKLAMA

Nowa odsłona kampanii Halls z Marcinem Prokopem

Autor: pr 23 kwietnia 2013 11:25

Nowa odsłona kampanii Halls z Marcinem Prokopem

„Podejmij wyzwanie" - takim hasłem pobudza nas do działania Marcin Prokop w promocji konsumenckiej marki Halls. Akcja jest kontynuacją ubiegłorocznej kampanii promującej nowe pozycjonowanie marki „Weź głęboki oddech. Podejmij wyzwanie".

REKLAMA
Promocja konsumencka rozpoczęła się 1 kwietnia i potrwa do połowy maja. Na dedykowanej stronie www.halls.pl trwają Wielka loteria i Konkurs składający się z Zadania specjalnego oraz Quizu. Ambasadorem i twarzą akcji został Marcin Prokop.

Halls przygotował dla konsumentów internetowy konkurs, w którym co tydzień Marcin Prokop zaprasza do wykonania nowego zadania specjalnego. Przez 6 kolejnych tygodni (zwanych edycjami) na stronie www.halls.pl pojawiać się będzie nowe, wymagające kreatywności i zaangażowania wyzwanie, do którego podjęcia Marcin Prokop zachęci zabawnym filmikiem. Każde zadanie będzie miało jednego zwycięzcę, który otrzyma iPada Retina oraz iPhone'a 5.

Dodatkowo, na stronie znajduje się Quiz tematyczny. Ten, kto udzieli najwięcej prawidłowych odpowiedzi i zrobi to najszybciej, ma szansę zdobyć iPod Shuffle. Do wygrania 15 gadżetów tygodniowo.

1 kwietnia br. na dedykowanej stronie www.halls.pl rozpoczęła się także Wielka loteria, w której codzienne losowanych jest 15 iPodów Suffle. Wystarczy kupić i zachować opakowanie cukierków Halls, a następnie zarejestrować się na stronie. 1 opakowanie to 1 los w loterii. Akcją promocyjną są objęte wszystkie smaki Halls, które zakupione zostały w dniu 1 kwietnia br. Loteria twa do 12 maja.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA