REKLAMA
REKLAMA

Nowa odsłona kampanii Pepsi

Autor: pr 18 marca 2015 14:42

Nowa odsłona kampanii Pepsi

Gwiazdy światowego formatu będą inspirować konsumentów do podejmowania wyzwań i przełamywania własnych barier. W Polsce wystartowało już pierwsze Wyzwanie, dające konsumentom możliwość zaprojektowania puszki Pepsi. 3 zwycięskie projekty trafią latem do sklepów w całym kraju. Ambasadorem tego Wyzwania został polski projektant Maciej Sieradzky.

REKLAMA
Wyzwanie Pepsi 2015 będzie wspierane kampanią 360°, która obejmie działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowane są konkursy i działania PR.

11 marca ruszyło w Polsce pierwsze Wyzwanie, które polega na zaprojektowaniu puszki Pepsi. Na stronie internetowej www.pepsi.pl jest dostępna specjalna aplikacja #Projektpucha, dzięki której każdy może dać upust swojej kreatywności i zaproponować unikalny design półlitrowej puszki. Spośród wszystkich projektów zostaną wyłonieni 3 zwycięzcy, których projekty znajdą się na puszkach Pepsi w Polsce latem br. Ambasadorem tego Wyzwania został polski projektant mody Maciek Sieradzky, który sam uwielbia bawić się konwencją i przełamywać schematy. Dodatkowo wybierze on 3 najbardziej kreatywne projekty i zaprosi ich autorów do swojego butiku w Warszawie, gdzie stworzy T-shirty zainspirowane ich designem puszek.

Do podejmowania Wyzwań fanów na całym świecie zachęcać będą ambasadorzy Pepsi - gwiazdy, które nieustannie przekraczają granice możliwości i biją kolejne rekordy: Usher, Serena Williams, James Rodríguez, Usain Bolt, Nicola Formichetti i Jerome Jarre.

Od 1 kwietnia do 31 maja br. w ramach kampanii odbędzie się także akcja promocyjna Pepsi, w której można wygrać atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy zbierać zakrętki z promocyjnych butelek napojów Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Twist, Mirinda Orange, 7UP oraz Mountain Dew i wymieniać je na nagrody w punktach Stop Cafe oraz Stop Cafe Bistro, znajdujących się na wybranych stacjach paliw ORLEN w Polsce. Na konsumentów czekają głośniki Philips, hot-dogi oraz butelki Pepsi o pojemności 0,5 l.

Reklamę przygotowała agencja BBDO, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, strategię działań marketingowych w Internecie przygotował Digital One, a materiały POS opracowała agencja 4Frame. Działania Public Relations prowadzi Questia.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA