REKLAMA
REKLAMA

Nowa odsłona kampanii reklamowej Lay's

Autor: dlahandlu.pl 14 marca 2011 22:00

14 marca rozpoczyna się kolejny etap konkursu „Wymyśl Nowy Smak" Lay's - głosowanie konsumentów. Akcję wspiera kampania reklamowa.

REKLAMA
Latem 2010 roku firma Frito Lay Poland zorganzowała konkurs na nowe propozycje smaków. Czterem Półfinalistom konkursu Lay's „Wymyśl Nowy Smak" zagwarantowano po 10 000 zł, a dodatkowo autor zwycięskiego smaku otrzyma 1proc. ze sprzedaży zaproponowanego przez niego smaku, minimum 50 000 zł.

Od marca 4 Nowe Smaki są już w sprzedaży. Tylko jeden z nich, który w głosowaniu wybiorą konsumenci, pozostanie na rynku na dłużej. 

1 marca rozpoczęła się kampania reklamowa 15 sekundowym spotem przedstawiającym Półfinalistów i Nowe Smaki. 14 marca, wraz z rozpoczeciem głosowania, ruszyła kolejna odsłona kampanii. Spoty z udziałem Pawła Wilczaka emitowane będą w telewizji. Głosowanie wspiera też kampania internetowa i prasowa.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA