Nowa odsłona marki Nescafe

Autor: pr 8 września 2014 14:21

Nowa odsłona marki Nescafe

Nowa odsłona marki NESCAFÉ to nowy image i nowa komunikacja.

 

Logo NESCAFÉwyróżnia nowoczesna czcionka i charakterystyczny, czerwony apostrof nad literą E, który będzie jednym ze znaków rozpoznawczych marki.
Zmienia się również kształt kultowego kubka NESCAFÉ - pozostaje czerwony, natomiast jego uchwyt tworzy charakterystyczny apostrof.

Marka, idąc z duchem czasu, unowocześniła design wszystkich opakowań kaw w portfolio NESCAFÉ od porannej NESCAFÉ CLASSIC, przez łagodną NESCAFÉ Sensazione Créme, kolekcję ekskluzywnych kaw NESCAFÉ GOLD oraz NESCAFÉ Espresso po miksy kawowe 3w1 i 2w1. Nowe grafiki wyróżnia atrakcyjna kolorystyka i nowoczesny styl. Dodatkowo najpopularniejsze kawy NESCAFÉ CLASSIC i NESCAFÉ Sensazione Créme pojawiły się w większym formacie - opakowaniu 300g, które jest lekkie, poręczne, łatwe do przechowywania i w atrakcyjnej cenie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane